Hoog soovib muuta linnaliiklust mitmekülgsemaks ja pakkuda selleks alati kõige paremaid lahendusi. Küll aga peame olema alati valmis ootamatuteks olukordadeks. Sellistes olukordades on Hoogi klienditugi teile olemas. Soovime, et teie mured leiaksid alati parima lahenduse. Samuti tahame pakkuda kliendituge, mis oleks kiire ja efektiivne. Selles blogipostituses räägime erinevatest võimalustest, kuidas saada ühendust Hoogi klienditoega ja millistes kanalites on see kõige kiirem ja efektiivsem.
Hoog mobiilirakenduse klienditugi
Ava Hoogi äpp, leia vasakult nurgast peamenüü ja seejärel vajuta “Klienditugi”. Sealt vali “Vestle meiega”, kus saate võtta kiirelt ühendust meie klienditoega, kes teid teie murega aitab.
Ühendust saab ka kirja teel või helistades
Oleme kättesaadavad ka e-kirja kaudu. E-kirjadele saate vastuse sama kiirelt kui mobiilirakenduses. Meie klienditoe e-posti aadress on support@hoogmobility.ee.
Kiirete murede korral on kindlasti kõige kiirem ja efektiivsem viis meile helistades. Kui mure on pakiline ja vajate olukorras kiiret tuge, helistage klienditoe numbril +372 550 1782.
Läbi Facebooki ja Instagrami?
Oleme vajadusel kättesaadavad läbi sotsiaalmeedia kanalite – Instagramis ja Facebookis. Läbi nende kanalite ei pruugi info jõuda esmalt õige inimeseni, mistõttu võib vastus võtta kauem aega. Seega alati võtke ühendust eelmainitud viiside kaudu.
Valige endale sobivaim viis ja võtke meiega julgesti ühendust, et tagada murede kiire lahendus ning meeldiv sõidukogemus.